Sports Lady®

Sports Lady®

1.6.2012

Arvonnan voittaja ja viikon fiilikset



Tällä viikolla olen tehnyt aivan hulluna töitä (sanotaanko että ihan yötä myöden)Sports Ladyn osalta olen järjestänyt ja suunnitellut yhtä isoa juttua mikä on vaatinut jonkin verran aikaa ja sen olen tehnyt aina iltaisin baaripäivän jälkeenAi että mun tekee mieli jo kertoa tästä teille mutta hetken joudun vielä juttua teiltä pimittämään! Mutta sanotaanko että nuo korkkarikuulailukuvat liittyvät siihen niin kuin varmaan arvaattekinOon kyllä aivan todella fiiliksissä ja yksi unelma on taas toteutunut! Ystävät on ihmetelleet miten mä jaksan tehdä niin valtavasti ja vastaus siihen on yksinkertaisesti se että nautin työstäni! Olen niin intona baarin juttujen kanssa ja meillä on niin loistava meininki siellä! Sports Ladyn juttujen kanssa olen super super intona ja tanssijututkin pitää kiireisenä ja on niin huippua! 


Viikonlopusta on tulossa rauhallinen ja aion levätä hyvin! Meillä on myös sunnuntaina CocoVin urheilijatiimin tiimipäivä ja siellä on varmasti luvassa vaikka mitä loistojuttuja ja ennen kaikkea näkee huipputyyppejä taas pitkästä aikaa!


Nyt on työviikko pulkassa ja äsken käytiin vielä mun yhden treenattavan kanssa vetämässä lenkki ja kahvakuulat ulkona (sateessa jes!) Nyt lähden rentoutumaan ja treffaamaan kaveria ja syömään hyvin! 

Niin ja sitten se tärkein juttu! Arvonnan on voittanut Johanna H! Laitatko minulle sähköpostilla (sportslady.h@gmail.com) yhteystietosi niin ilmoitan NLP Opistolle ne ja pääset osallistumaan huikeaan seminaariin! Onnea vielä voittajalle! Ja kiitos Heidille onnettarena toimimisesta!


Ihanaa VIIKONLOPPUA!

XOXO
Sports Lady

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti