Sports Lady®

Sports Lady®

23.4.2012

Maanantain aamulenkki - kiitos kannustuksesta ihanat kollegani Facessa

Huomenta! Tänään ampaisin puoli seiskalta lenkille ja laitoin päälle mun Nike+GPS sovelluksen iPhonessa! Juoksujen välillä kävelyosuuksilla katselin puhelinta ja Taina ja Heidi olivat minua kannustaneetkin jo siellä kommenteilla! Go Go Hanna ja taas juostiin! Kiitos ihan mahtavaa! Käykää katsomassa - tytöillä on kivat blogit ja osaavat hommansa!
Mä olen täysin koukussa kesäaamuihin! Onko enää kauniimpaa kuin auringon nousu ja hiljaisuus? Meren tuoksu ja lintujen laulu!
Addun Chillit toimi juostessa hyvin. Eilen mulla oli mun kevyet Mizunon lenkkarit ja kyllä näillä ihan yhtä kivasti kulki! Ja kohta juostaan ehkä bare foot 5 fingers tossuilla? 1h 15 min tuli taitettua tänä aamuna ja matkaa hidasti pari valokuvaustaukoa.
Ja nyt kun mulla on tämä uusi hieno iPhone.. Olen aktivoitunut enemmän myös Sports Ladyn Facebookin ja Twitterin kanssa! Sieltä voi käydä kurkkimassa myös kuulumisia ja juttuja!


Ihanaa alkavaa viikkoa!

2 kommenttia:

  1. Onpas siellä keväisen näköistä! Täällä Oulussa on vähän erilaiset maisemat :D

    VastaaPoista
  2. On kyllä ihanan keväistä - melkein kesäistä jopa voisi sanoa!

    VastaaPoista