Sports Lady®

Sports Lady®

4.2.2011

Tutustumiskäynti uuteen kuntosaliin



Torstaina suunnistin tutustumaan Clubhouse -kuntosalille kauas Vuosaareen, Itä-Helsinkiin. Eräs teistä lukijoistani toivoi minun tekevän käynnin sinne ja kirjoittavan siitä. Ensimmäistä kertaa törmään asiaan, että sali ei halua että siitä kirjoitetaan. Pääsemme kuitenkin etukäteen sovitulle tutustumiskäynnille. 


Valitettavasti arvostelua tästä paikasta ei siis nyt tule, joten jos katsotte paikan olevan kiinnostava, suosittelenkin menemään itse sinne tutustumaan. En ole törmännyt vastaavaan aikaisemmin, mutta toki kunnioitan jokaisen salin mielipidettä, enkä nyt siis kirjoita heistä mitään. 


Treeni tuli kuitenkin tehtyä. Saleja kiertäneenä olen nähnyt monenmoista paikkaa, toisiin paistaa aurinko, toisiin ei. Liinan kanssa oli kuitenkin jälleen kerran mahtava treenata. Hän myös korjasi selän rullaukseni penkissä, jonka olin tehnyt (mitenköhän pitkään?) vähän vinoon...Ja koutsasi muissakin liikkeissä. Ihan parasta! Olin nimittäin tehnyt itselleni sen uuden ohjelman ja tarkoituksella laittanut siihen liikkeitä, joita aiemmin olen vältellyt. Ja heti ekassa selkä/reiden takaosa treenissä oma PT mukana ;) Aika onnekas olen kun on niin ammattilaisia treenikamuja! Päivän pelasti myös hyvät protskupatukat joita tiskillä oli myynnissä. 

1 kommentti:

  1. Kiitos Hanna itsellesi mitä parhaimmasta treeniseurasta, oli mielenkiintoinen reissu :)
    -Liina

    VastaaPoista