Sports Lady®

Sports Lady®

11.11.2010

Less is more


Armanin meikit ovat tänä syksynä rantautuneet myös Helsinkiin. Olin keskustan Stockmannin Armanin osastolla taannoin meikattavana ja ostin muutaman tuotteen itselleni. Käyn silloin tällöin muiden meikattavana, siitä saa aina jotain uutta vinkkiä omaan meikkinsä ja erilaisia tekniikoita oppii myös.
Meikeissä olen pitkään käyttänyt Helena Rubinsteinin tuotteita, joissa minulla on monta kestosuosikkia. Rubinsteinilla minua on meikannut Ilkka Ruotsalainen, Laura Andersson ja Hannele Herttua. Heiltä olen saanut loistavia vinkkejä.
Mutta Armanin meikit ovat todella kiinnostavia ja luulenpa että niitä tulee tulevaisuudessa hankittua enemmänkin. Meikkivoide on kevyt, tuskin edes huomaan sitä ihollani, mutta se pysyy pitkään. And less is more, niinkuin herra Armani sanoo.
Tänään Sports Lady testaa taas uuden salin ja treenivuorossa jalat! Tähän ei enää kuitenkaan päde sanonta "less is more" vaan päin vastoin :)
Ihanaa torstaipäivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti